Retourneren

Mag ik mijn artikel(en) retourneren?

JA natuurlijk, maarliefst 30 dagen!

Het termijn van 30 dagen begint op de dag dat je de producten hebt ontvangen. Wanneer je meerdere producten had besteld, maar ze zijn niet allemaal tegelijk verzonden dan gaat het termijn pas lopen wanneer je het laatste artikel hebt ontvangen.

Retourvoorwaarden

Het artikel is in originele verpakking en er zijn geen tot zeer weinig (3 tot 6 noten uitgehaald). Wanneer je er achter bent gekomen dat de kwaliteit niet goed is, stuur je ze direct naar ons terug, zodat wij het kunnen controleren en een nieuwe zending naar je opsturen.

Het is wel belangrijk om erbij te vermelden dat het altijd gaat om een vers product. Wanneer je jouw bestelling hebt ontvangen en je wacht te lang met het opeten van je noten en je bewaart ze niet op de juiste manier, dan gaat de kwaliteit van onze producten wel achteruit.

Daarom verwachten wij dat je alleen eerlijk en oprecht gebruikt maakt van ons retourbeleid.

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Ga eerst naar onze retourpagina.

Hier vul je vervolgens je bestelnummer in en je doorloopt de retouraanvraag. Vervolgens ontvang je van ons een retouretiket met de retourinstructies.

Wat is het retouradres?

Neem contact met ons op om je artikel(en) te retourneren. Na bevestiging van je retour ontvang je van ons een retouretiket waarop het juiste retouradres vermeld staat.

Moet ik betalen bij retourneren?

Nee. Wij vinden dat het gratis moet zijn om producten retour te sturen. Je hoeft toch ook niet te betalen als je een product terugbrengt naar een winkel? Precies! Daarom Homenuts.nl

We stellen het wel op prijs wanneer je eerlijk je producten retourneert. Dat lees je bij Mag ik mijn artikel(en) retourneren?.

Wanneer je producten buiten Nederland of België wilt retourneren zitten er wel kosten aan verbonden. Deze kosten zullen duidelijk worden tijdens de retouraanvraag.

Mail ons

Voor al je vragen. We reageren binnen 12 uur.
Stuur een e-mail >